četvrtak, 7. veljače 2013.

Prirodni lijek protiv proljeva

Ovaj stari prirodni lijek protiv proljeva koristio se prije modernih lijekova, a neki ga koriste i danas te kažu da je učinkovitiji od bilo kojeg lijeka.
Prirodni lijek protiv proljeva
Prirodni lijek protiv proljeva


 Sastojci:
-3 kašike mljevene kafe
-2 kašike limunovog soka

Priprema:
Pomiješajte 3 kašike mljevene kafe s 2 kašike limunovog soka. Miješajte kašikom dok ne dobijete kašu. Kada ste ju dobili pojedite smjesu. 

Upozorenje: 
Okus je gorko-kiseo i vrlo neukusan, ali je recept efikasan i pomaže. Nemojte dodavati šećer ili bilo što drugo da ublažite okus. Kafa će iz vas izaći uglavnom u nepromijenjenom obliku. Nemojte koristiti instant kafu jer će se ona razgraditi u tijelu čime ćete unijeti veliku količinu kofeina, a nećete liječiti proljev.


21 komentar:

  1. Istina je, i nama su pok. baka i mama kuvale cajeve od lista dunje, dok smo bili djeca, medjutim osusena ljuska od nara ( sipka ) je isto tako jako delotvorna protiv proljeva.
    Prstohvat ljuske od nara zakuhati u solji vrele vode... i popiti u vidu caja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tacno je za kavu,ne samo da zaustavlja proljev,vec i povracanje isprobano vise puta.

      Izbriši
  2. Ništa do oskoruše ili cvjetova sporiša izmrvljenih u kašiku meda. Ko rukom...

    OdgovoriIzbriši
  3. nekoliko zrna kafe sažvakano ublažava gorušicu , u narodu poznatu kao(žgaravicu).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvrdo kuhano jaje posuto mljevenom kavom isto ublazava proljev...

    OdgovoriIzbriši
  5. seme od Stavel ,mogu ga koristiti i deca ,mnogo efikasno...

    OdgovoriIzbriši
  6. Da li koristiti KASIKU, ili kafenu kasicicu...?! Pozdrav svima!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam uvijek uzimala med pomijesan sa mljevenom kafom ili osusenu koru nara, izrendanu na najsitnije rende,popijem sa vodom.Probajte mislim da djeluje!

    OdgovoriIzbriši
  8. A da li zna neko sta da koristim jer pretezno iza gotov svakog jela muci me zeludac nekad me zaboli a nekad samo u grlu mi ljuto stoji? I zbog toga imam nekad otezano disanje..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uradi gastroskopiju,vjerovatno imas hijatus herniju,procitaj o simptomima na netu,pa vjerovatno moras na poseban rezim ishrane.
      pozdrav!

      Izbriši
    2. Mozda bi trebo zvakat hranu probaj to

      Izbriši
  9. isprobano i stvarno djeluje....

    OdgovoriIzbriši
  10. ja obično kod proljeva popijem kašičicu mljevene kave i ko rukom odnešeno

    OdgovoriIzbriši
  11. banana i koka-kola, ko rukom odnešeno

    OdgovoriIzbriši
  12. coca cola je najveci otrov koji postoji...

    OdgovoriIzbriši
  13. Sporis i kafa spas, voda od pirinca,tvrdo kuvano jaje,à neko pita za zeludac spasila me bokvica i med,imala sam muke,majka mi je to davno pravila,sad mogu sve da jedem

    OdgovoriIzbriši
  14. MVLJ ako ovo ne pomogne, ruzno je ko sam vrag

    OdgovoriIzbriši
  15. Probajte samu kafu bez limuna a moze i sa limunom,meni pomaze i bez poz

    OdgovoriIzbriši
  16. A kad je akutno 3 tjedna :(?

    OdgovoriIzbriši
  17. Imam proljev već par dana, nikako da prestane. Prvi put sam sad pročitala za kavu i limun, pokušat ću to probati. Jel se može koristiti bilo koja kafa?

    OdgovoriIzbriši

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove bloga Prirodni Lijek. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Blog Prirodni Lijek zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.